نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

گزینه وزارت ورزش کاندیدای فدراسیون فوتبال می‌شود

  • کد خبر: ۵۵۰۶۷
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
گزینه وزارت ورزش کاندیدای فدراسیون فوتبال می‌شود
یکی از گزینه‌های پر‌قدرت برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، پس از اینکه علی کریمی در صفحه شخصی خود به صورت رسمی اعلام کرد که در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور پیدا می‌کند حالا این انتخابات از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به قبل برخوردار شده است.

این در حالی است که گزینه‌های دیگری همچون مصطفی آجرلو، عزیزی‌ خادم، صادق درودگر، حیدر بهاروند و چند نفر دیگر از مدیران سابق و فعلی فوتبال کشورمان هم قصد دارند در این انتخابات حاضر شوند.

در‌این‌باره مطلع شدیم که کیومرث هاشمی که پیش از این به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و قائم مقام وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار بوده، یکی از گزینه‌های جدی برای حضور در انتخابات است.

درباره هاشمی گفته می‌شود که او گزینه وزارت ورزش خواهد بود و شاید با پشتوانه حمایت مدیران این وزارتخانه بتواند در این انتخابات رأی آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->